کد خبر: ۲۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
ارسال به دوستان
ذخیره
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۳۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به استان کرمان می باشد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت :  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۳۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به استان کرمان می باشد.

سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت : امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه مقدس شهدا باشیم و همگی با روحیه جهادی تمام تلاش و کوشش خود را در راه نظام جمهوری اسلامی انجام داده و کمک رسانی به دولت ها در بحث اشتغال باشیم.

 وی افزود : قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به لطف خداوند موتور محرک سازندگی در کشور و بازوی توانمند اجرایی دولت‌ها در کشور بوده است و به همه دولت‌ها دراین زمینه کمک می‌کند .

 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان این که این قرارگاه اکنون در ۱۰عرصه بزرگ در کشور فعالیت دارد ، خاطر نشان کرد : هم اکنون قرارگاه در حوزه نفت ، گاز و تولید بنزین مشغول به فعالیت است به طوری که دیگر بحث واردات بنزین در کشور مطرح نبوده و ان شاءالله تا پایان سال جاری به صادرات بنزین خواهیم رسید.

 عبداللهی عنوان کرد: آب یک چالش بزرگ کشور محسوب می شود و از ۴۵ میلیارد متر مکعب مخازنی که در سطح کشور تا کنون  ساخته شده است ۲۵ میلیون مترمکعب آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورت گرفته است که حدود ۶۲ سد در کشور توسط این قرارگاه ساخته شده است .

وی با اشاره به حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان اظهار داشت : در حال حاضر قرارگاه بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان کرمان پروژه دارد که در حوزه آب ۵ پروژه عظیم دارد و طویل ترین تونل به طول ۳۸ کیلومتر در حال احداث است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به روند اجرایی پروژه های شهری این قرارگاه در کرمان ابراز داشت :  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ۳۲ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که ۱۰۰۰ میلیارد تومان این طلب مربوط به استان کرمان می باشد که باید یک فکر اساسی برای پروژه‌های شهری توسط شهرداری و شورای شهر صورت گیرد تا بتوانیم آنها را جمع کنیم و امیدواریم تا قبل از سال با این تامین مالی پروژه های بالای پیشرفت ۹۰ درصدی جمع شود.

 عبداللهی تشریح کرد : اتفاقات اخیر ناشی از مشکل بیکاری در جامعه بوده است و باید همه با همدلی و اتحاد بتوانیم مشکل اشتغال مردم را حل کنیم و یکی از ویژگی های استان کرمان وجود وحدت در بین مردم و مسئولین است که امیدواریم استاندار کرمان به اهداف خود در جهت اشتغال به حق مردم دست پیدا کند.

عبدالهی همچنین در یک مصاحبه  با گلایه از عدم انجام تعهدات مالی شهرداری کرمان نسبت به قرارگاه خاتم گفت: تعهداتی که به عهده ی شهرداری کرمان بوده انجام نشده است و در حال حاضر شهرداری کرمان مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم  مبنی بر پروژه های غیر همسطح شهر بدهکار است.

وی به عواقب خلع ید قرارگاه خاتم از پروژه های شهر کرمان اشاره و عنوان کرد: اگر بحث خلع ید قرارگاه خاتم الانبیا به میان آید از استاندار گرفته تا شورای شهر، شهرداری و همه کسانی که تعهد مالی داده اند و به تعهدات پایبند نبوده اند زیر سوال خواهند رفت.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
با توجه به نظر اخیر مقام معظم رهبری که نیروهای نظامی رقیب بخش خصوصی نباشد خوب است موچودی قرار گاه معلوم و بدهی دولت هم به قرارگاه مشخص وهمه چی تقویم و برادران سپاه در قالب شرکت خصوصی کارکنند. کاری مشابه برادران چهاد سازندگی که درقالب جهاد نصر کار می کنند. ازاین طریق شفافیت و توانایی و رقابت شکل می گیرد و در جهت اهداف اقتصاد مقاوتی هم خواهد بود.اما در خصوص بدهی شورای شهر به قرارگاه خاتم آقای استاندار علی رغم مخالفت شورای قبلی یک سری کار جدای ازاینکه چقدر مورد نیاز امروز شهر هستند را واگذار کردند خوبست بنشینند و کارشناسی کنند که چگونه مشکل را حل کنند پیغام دادن از طریق تریبون های رسمی و غیر رسمی زیبنده نیست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار

کرمان بهترین نقطه کشور برای تولید انرژی خورشیدی

استخدام نيروي پليس در شمار زيادي از رشته‌هاي دانشگاهي

آغاز پخش سریال تلویزیونی بدل از جمعه

این سرطان دیگر یک بیماری سالمندان نیست / افزایش سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

فراهم شدن امکان پرداخت مالیات در ۱۵ قسط

با گذشت اولیای دم  جوان جازموریانی از قصاص رهایی یافت

تعطیلی «پنجشنبه‌ها» تصویب نشد

نظارت چندانی بر عملکرد باشگاه‌ها وجود ندارد

آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ در کرمان از امروز

پربازدید ها

پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی کرمان

وقوع ناپایداری‌های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

امتحانات نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار نمی‌شود

وزارت بهداشت: اعتبار درمان رایگان مصدومان تصادفاتی کامل پرداخت نمی‌شود

تیراندازی منجر به جرح در نزاع خانوادگی در کهنوج

محکومیت‌ وزیر سابق کشاورزی در دولت رئیسی به سه سال حبس

مدیرکل بهزیستی کرمان: برخی از مسئولین اعتقادی به پیشگیری از معلولیت‌ها ندارند

گرم‌ترین صبح کشور در شهداد

تشکیل پرونده قضایی به اتهام فساد در‌ یک باشگاه فوتبال کرمانی

نجات کودک هشت ساله از چنگال آدم ربایان

پر بحث

10 روستای استان کرمان به عنوان روستای هدف گردشگری انتخاب شدند   (۲۴ نظر)

عیدوک بامری که بود و چه رابطه‌ای با حاج قاسم داشت/ احمد یوسف زاده توضیح داد   (۶ نظر)

مشکل تامین زمین در کرمان برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  وجود ندارد   (۴ نظر)

پیش بینی وضعیت آب و هوای کرمان   (۲ نظر)

ببینید| فیلم کامل سخنان سید حسین مرعشی در شبکه افق   (۲ نظر)

ببینید| گزارش تصویری گفتارنو از مراسم عزاداری منزل حاج ماشاءالله خدادادپور در کرمان   (۲ نظر)

امام جمعه سابق راور درگذشت   (۲ نظر)

صدور هشدار زرد هواشناسی؛ ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به کرمان   (۱ نظر)

دو روستا و یک شهر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند   (۱ نظر)

بشنوید| نوحه خون گلوی حسین با صدای مداح کرمانی   (۱ نظر)